غزه، فرياد حقانيت و مظلوميت جهان اسلام است

ایران هسته ای

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ایران هسته ای خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

غزه، فرياد حقانيت و مظلوميت جهان اسلام است


شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با صدور بيانيه‌اي از ملت بزرگ ايران براي خلق حماسه در روز جهاني قدس دعوت كرد و گفت: امروز غزه، فرياد حقانيت و مظلوميت جهان اسلام است.
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با صدور بيانيه‌اي از ملت بزرگ ايران براي خلق حماسه در روز جهاني قدس دعوت كرد و گفت: امروز غزه، فرياد حقانيت و مظلوميت جهان اسلام است.
به گزارش فارس، شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در آستانه ورود به سي‌و‌ششمين سالگرد روز جهاني قدس از ملت بزرگ و استوار ايران اسلامي دعوت كرد تا همچون سال‌هاي گذشته با حضور انقلابي، پرشكوه، آگاهانه و حماسي خود با قلوبي مملو از ايمان و گام‌هايي استوار و مشت‌هايي گره‌كرده در صفوفي متحد و يكپارچه و همصدا با امت بزرگ رسول‌الله و همه آزادگان جهان، خشم و نفرت و انزجار مقدس خود را با سردادن شعارهاي «مرگ بر امريكا» و «مرگ بر اسرائيل» بر سر«نظام سلطه و استكبار جهاني و صهيونيسم بين‌الملل» فرياد زنند.
روز جهاني قدس، امسال در حالي از راه مي‌رسد كه وجدان‌هاي آگاه و ديدگان هوشيار مردم جهان شاهد يكي از فجيع‌ترين نسل‌كشي‌ها و قتل و غارت‌هاي دژخيمان صهيونيست در طول تاريخ حيات منحوس خود است؛ كشتاري سبعانه، بي‌رحمانه و بي‌شرمانه عليه آوارگان بي‌دفاع و مردم بي‌پناه و مظلوم غزه و حتي عليه انسانيت كه نشان از ترس و درماندگي و استيصال صهيونيسم در مقابل مقاومت اسلامي و شجاعت مثال‌زدني مردم بي‌دفاع و بي‌پناه غزه است.
جمعه سوم مردادماه مصادف با آخرين جمعه از ماه پرفيض و بركت رمضان‌المبارك مردم مؤمن، روزه‌دار و انقلابي ايران اسلامي با بهره‌مندي كامل از ايام و ليالي قدر و با دعا و ابتهال و نياز به درگاه بي‌نياز كريم قادر متعال، آزادي قدس شريف را از چنگال دژخيمان سفاك و غاصب رژيم مجعول صهيونيستي مسئلت مي‌كنند.
آري، به درستي و سرانگشت هدايت و تدبير آينده‌نگرانه معمار كبير انقلاب اسلامي و بنيانگذار فقيد جمهوري اسلامي ايران، حضرت امام خميني(ره) بيش از سه دهه پيش در شانزدهم مرداد 1358 جمعه آخر ماه مبارك رمضان به‌عنوان يادگاري ارزشمند و وديعه‌اي گرانقدر به نام روز جهاني قدس نام گرفت تا روز فرياد رهايي و آزادي فلسطين قهرمان از چنگال صهيونيست‌هاي غارتگر و روز مقابله جبهه بزرگ بيداري و مقاومت اسلامي با نظام سلطه و استكبار جهاني و صهيونيسم بين‌الملل باشد.
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در پايان اين اطلاعيه فراخوان از ملت مسلمان، انقلابي و روزه‌دار ايران اسلامي و از همه آحاد و اقشار و اصناف مختلف مردم دعوت مي‌كند تا همگام و همصدا با ساير مسلمانان در ديگر بلاد اسلامي غريو رهايي و آزادي قدس شريف و شعار نابودي كفر و استكبار را سر داده در صفوفي متحد و يكپارچه در جمعه آخر رمضان‌المبارك، رسالت ديني وشرعي خود را در برائت از كفار و مشركين و طاغوتيان در عرصه هنرنمايي ماه عبوديت و بندگي انجام دهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 30 تير 1393برچسب:غزه، فرياد حقانيت و مظلوميت جهان اسلام است , ] [ 23:49 ] [ علیرضا ]
[ ]